سفارش تبلیغ
صبا ویژن

من و عشقم

10800000سلام به همه دوستای گلم بلاخره من اومدم کنکورم دادم خوب بود:)واسم خیلی دعاااااکنید:)10800000

  

18500000 اینم تقدیم به نور زندگیم18500000

 

 

 

اگه بگم که قول می دم تا همیشه باهات باشم / اگه بگم که حاضرم فدای اون چشات بشم

اگه بگم توآسمون عشق من فقط تویی / اگه بگم بهونه ی هر نفسم تنها تویی

اگه بگم قلبمو من نذر نگاهت می کنم / اگه بگم زندگیمو بذر بهارت می کنم

اگه بگم ماه منی هر نفس راه منی / اگه بگم بال منی لحظه ی پرواز منی

میشی برام خاطره ی قشنگ لحظه ی وصال / میشی برام باغبون میوه های تشنه وکال

میشی برام ماه شبای بی سحر / میشی برام ستاره ی راه سفر

ولی بدون هرجا باشی یا نباشی مال منی / بدون اگه برای من هم نباشی عشق منی

برای سعادت شبا شعرامو من داد می زنم / برای خوشبختی تو خدا رو فریاد می زنم


نوشته شده در پنج شنبه 90/10/8ساعت 11:12 عصر توسط صحرا نظرات ( ) | |


کد بارش قلب


جدیدترین کدهای جاوا

کد ماوس